Reserveren

Veelgestelde vragen

In deze tijd staat ieders gezondheid centraal. We vragen jullie dan ook om thuis te blijven bij een verkoudheid of andere klachten en om je handen te desinfecteren bij aankomst en na ieder toiletbezoek. Volg altijd de aanwijzingen van ons personeel. Op deze manier kunnen we samen weer genieten van wat er weer kan en mag.

1. Moeten we per se reserveren?
Nee, vanaf 1 juli is reserveren niet meer verplicht. Als je zeker wilt zijn van een tafeltje, dan raden we het wel aan. Laat ons weten dat je komt via info@le-brasseur.nl.

2. Met hoeveel mensen mag ik bij Le Brasseur reserveren?
De maximale tafelgrootte is voor 6 personen. Zodra de wettelijke richtlijnen veranderen en we grotere groepen kunnen plaatsen, laten we jullie dit weten.

3. Wat doet Le Brasseur om aan de corona-regels te voldoen?
We hebben ons restaurant zowel binnen als buiten opnieuw ingedeeld zodat er genoeg ruimte is tussen de tafels. De tafels staan op 1,5 meter afstand van elkaar. De routing in het restaurant is door een expert opnieuw bepaald, er is een aparte in- en uitgang en we hebben een protocol voor de toiletten. Daarnaast ontsmetten we tafels, stoelen en menukaarten na gebruik. Op het terras plaatsten we kuchschermen waardoor we daar de 1,5 meter niet hoeven te handhaven.

4. Wat doet het personeel om verspreiding van het virus te voorkomen?
We zetten maximaal in op bedrijfshygiƫne. Het team werkt uiteraard alleen als ze gezond zijn en op afstand. We wassen elk half uur onze handen, we plastificeren menukaarten zodat deze ontsmet kunnen worden en ook tafels en stoelen ontsmetten na gebruik.

5. Mag ik bij jullie naar de wc?
Uiteraard. Vanwege de kleine ruimte hebben we omgangsregels opgesteld. Deze staan duidelijk vermeld bij de toiletten en aangegeven op de grond en op de muur.

6. Kan ik ook reserveren voor een drankje?
We gaan alleen open voor lunch en diner. Zodra we weer mensen ontvangen die alleen een drankje willen komen drinken, laten we dat natuurlijk weten.

7. Mag ik komen eten als ik verkouden ben?
Blijf thuis als jij of een gezinslid ziek of verkouden is. We checken bij ontvangst hoe het met jullie gaat voordat jullie plaatsnemen. Als we denken dat er sprake is van een risico, mogen we jullie vragen op een later moment terug te komen als iedereen weer beter is.

8. Kunnen we borrels of evenementen reserveren?
Nee, dit is nog niet mogelijk. Ook hierover houden we jullie op de hoogte als het verandert.

In deze tijd staat ieders gezondheid centraal. We vragen jullie dan ook om thuis te blijven bij een verkoudheid of andere klachten en om je handen te desinfecteren bij aankomst en na ieder toiletbezoek. Volg altijd de aanwijzingen van ons personeel. Op deze manier kunnen we samen weer genieten van wat er weer kan en mag.

Op de hoogte blijven van onze acties