Reserveren

Veelgestelde vragen

Vanaf wanneer gaan jullie weer open?
We zijn in ieder geval gesloten tot 14 november 2020. Zodra de regering aangeeft dat het veilig is om weer gasten te ontvangen, laten we jullie dat uiteraard weten.

Wat gebeurt er met mijn reservering met korting?
Alle reserveringen komen voor nu te vervallen.

Hoe kan ik Le Brasseur steunen?
Net zoals in de lente kan je menu’s bij ons bestellen. Wij bezorgen deze bij je thuis of je kunt ze komt afhalen. In deze periode kan je de herfstbox hier bestellen. Kom je liever op een later moment weer bij ons eten? Dan help je ons door nu vast een cadeaubon.

Wat is een herfstbox?
In onze herfstboxen vind je een Le Brasseur driegangenmenu dat je thuis binnen 10 minuten op tafel zet. In de box vind je een stappenplan dat je hierbij helpt.

Hoe bestel ik een herfstbox?
Je gaat naar ons bestelformulier.

Vervolgens:
– Geef je aan hoeveel boxen je wilt bestellen.
– Selecteer je de voor-, hoofd- en nagerechten waar jij het meeste zin in hebt.
– Kies je je bezorgmoment.
– Je ontvangt van ons een betaallink per mail.

Op de hoogte blijven van onze acties